Klantenservice
Heb je een vraag of wil je iets wijzigen aan je bestelling? Wij zijn doordeweeks bereikbaar van 09:00 tot 17:00, m.u.v. officiële feestdagen.
Bekijk hieronder op welke wijze je contact met ons kan opnemen of bekijk de veelgestelde vragen.

info@hetmuizenhuis.nl
Wij e-mailen je zo snel mogelijk terug.
Vergeet niet je ordernummer te noemen!

Chat
Klik op het Chat icoontje rechts onderaan deze pagina!
VEEL GESTELDE VRAGEN
NEDERLAND
Je kan bij ons kiezen uit DHL en PostNL. Wij hebben sinds de lockdown betere ervaringen met DHL. Verzending van je bestelling in Nederland en België is gratis bij besteding vanaf €50,- Verzendkosten bij bestellingen onder de €50 zijn €4,95 (DHL) of €5,95 (PostNL).Onze orders worden verwerkt door een extern magazijn, waardoor wij zelfs bestellingen die 's avonds gedaan worden meestal de volgende dag nog kunnen bezorgen.
- DHL: Besteld op werkdagen tot 22.00 = volgende dag in huis.
- PostNL: Besteld op werkdagen tot 20.00 = volgende dag in huis.
Let op: Op zondagen wordt niet bezorgd. Rondom de feestdagen en door de maatregelen met betrekking tot corona kan het incidenteel langer duren voordat je bestelling bezorgd wordt. Wees lief voor de postbode!
BELGIË
Bestellingen voor België worden verstuurd met DHL. Levertijd is 2-3 werkdagen. Bij bestellingen onder de €50 zijn de verzendkosten €5,95. Boven de €50 euro is verzending gratis.
OVERIGE LANDEN
Bezoek voor Duitstalige landen: www.dasmaeusehaus.de, en voor andere landen www.themousemansion.com.
NEDERLAND
Bestellingen die voor 22.00 besteld zijn (DHL) of voor 20.00 (PostNL) worden in de regel dezelfde avond nog verstuurd en de eerstvolgende dag bezorgd. Bezorgdagen zijn maandag t/m zaterdag. Door de maatregelen rondom Corona kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Met name PostNL kan de drukte op dit moment niet goed verwerken. Houd daar rekening mee als je besteld!
BELGIË
Bestellingen voor België worden verstuurd met DHL. Levertijd is 2-3 werkdagen. Bij bestellingen onder de €50 zijn de verzendkosten €5,95. Boven de €50 euro is verzending gratis.
OVERIGE LANDEN
Bezoek voor Duitstalige landen: www.dasmaeusehaus.de, en voor andere landen www.themousemansion.com.
Het is heel vervelend als je bestelling niet op tijd binnen komt, en we gaan je natuurlijk zo goed mogelijk helpen als dit onverhoopt gebeurt. Neem even contact met ons op en houd je order nummer bij de hand!
Het is niet mogelijk om zelf je adres te wijzigen als je een foutje hebt gemaakt. Bel ons even op en wij corrigeren je adres! Wij zijn 's avonds niet bereikbaar. Als je 's avonds een foutje in het adres maakt, dan kan je ons het best een mailtje sturen. Wij pakken het dan de volgende werkdag gelijk op.
Nadat je een bestelling heb geplaatst krijg je van ons direct een bevestigingsmail met een link naar je 'order-status'. Alle orders worden aan het einde van de dag verstuurd. Zodra wij een verzendlabel uitprinten wordt de track and trace code automatisch aan je order-status toegevoegd. Vervolgens wordt het pakket gesorteerd bij de post en wordt de planning voor het bezorgen bekend. Dit kan tot na middernacht duren. Je ontvangt een e-mail zodra de planning bekend is.Let op: Als wij je bestelling handmatig moeten invoeren (door een wijziging in adres of order), dan koppelt ons systeem de track and trace informatie niet meer automatisch terug naar jouw order-status-pagina. Wij maken hiervan een notitie en geven je dan je track and trace via de mail door op de volgende ochtend.
Heb je je spam al gecontroleerd? Soms worden onze mails onterecht aangemerkt als spam. Als je de mail naar de inbox verplaatst dan voorkom je dat je belangrijke mails van ons mist!Zit de mail niet in de spam? Heb je geen enkel bericht van ons gehad over je bestelling maar zie je wel een afschrift van betaling? Dan heb je waarschijnlijk een spelfoutje gemaakt toen je je e-mailadres opgaf. Bel of mail ons even en we maken het in orde!
Als je niet tevreden bent met een aankoop is het in de meeste gevallen mogelijk om je aankoop te retourneren.
Hiervoor hanteert Het Muizenhuis de volgende regels:
- Je hoeft geen reden op te geven voor het retourneren en terugvragen van het aankoopbedrag.
- Het Muizenhuis ontvangt het product binnen 14 dagen na aankoop weer terug.
- Het product is ongebruikt en verkeert in nieuwstaat.
- De verzendkosten voor het retourneren betaalt de klant zelf.
- Na ontvangst maakt Het Muizenhuis de productprijs over op uw rekening. Let op: dit is de productprijs exclusief verzendkosten.
Vergeet niet om de factuur, je adres, en rekeningnummer mee te sturen met het retourpakket!
Retouradres:
Het Muizenhuis
Eerste Tuindwarsstraat 1hs
1015 RT Amsterdam
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een kortingscode niet werkt. Je kan ons bellen of mailen en we kijken graag met je mee!
Meest voorkomende redenen:
- In Nederland bestaat er een Wettelijke Vaste Boekenprijs. Het is niet toegestaan om boeken onder deze vaste prijs aan te bieden. Dit om de auteur en de uitgever te beschermen. Daarom kunnen wij geen korting geven op boeken.
- Wij geven soms kortingscodes uit om nieuwe klanten te werven. Deze codes gelden alleen voor jouw eerste bestelling. Als wij al een bestelling van jouw in ons systeem hebben, dan wordt de korting niet toegepast.
- Sommige kortingen zijn een beperkte periode geldig. Het kan dus zijn dat jouw kortingscode verlopen is.
Op dit moment hebben wij niet de optie om een persoonlijk bericht toe te voegen aan de bestelling of om de bestelling in te laten pakken, helaas. Dit komt omdat wij werken met een extern magazijn dat voor ons de orders verwerkt. Als je toch graag een kado verstuurt dan kan je natuurlijk gewoon het adres van de jarige opgeven. Houd er dan wel rekening mee dat de ontvanger niet kan zien wie de afzender is.
Op de pakbon staan gelukkig geen prijzen vermeld.
Tip: verstuur een leuke mail met de track and trace code om de jarige op de hoogte te stellen!
Op dit moment niet. Als je graag een kadobon wilt weggeven aan iemand, dan kan je ons mailen en dan kunnen we een winkel tegoed afspreken dat wij vervolgens met jou afrekenen. We werken nog aan een mooie bon!
Je kan bij een uitverkocht product je e-mailadres opgeven om bericht te krijgen zodra het product weer op voorraad is.